niedziela, 28 marca 2010

No nie :(

Nie mam 14 poziomu :(
Wczoraj specjalnie kupiłam sb miejsce wypoczynku,najlepszą reklamę, wybrałam najlepszy dzień bo dzisiaj miało być słonecznie , zmieniałam sb cenę biletów z 8 LOL na 6 LOL a tu nic :( tylko 532 sprzedane bilety :( a wczoraj padał deszcz nie brałam żadnej reklamy nic i miałam 1139 sprzedanych biletów...........dlaczego to tak...........jak sie staram to nie wychodzi ale jak robię normalnie nie starając się to wychodzi..........mam nadzieję że chociaż Tusi dobrze poszło..........
Dzisiaj zmieniam cenę biletów na jeden może to coś da.............
Ps.właśnie sprawdziłam i pisze że dzisiaj był deszczowy dzień a wczoraj że słoneczny............
Ps. xdeee właśnie sprawdziłam znowu i ja tą pogodę patrzałam na innym koncie które ma Svety i okazało się że ma inne miasto a mianowicie Mediolan :p a ja mam Londyn więc zmieniłam tam miasto i dzisiaj rzeczywiście padało :p Pogoda zależy od miasta :p wiec słoneczny dzień bd 30 marca czyli we wtorek :p

7 komentarzy:

  1. Właśnie ide szybko sprawdzić czy mi lepiej poszło niż tobie . . . :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie dziś odwiedziło 1006 zwiedzających ale na pociechę dostałam od Svet prezent a mianowicie 8000 lol :D Trochę mało jak na moje zoo ale zawsze coś :D
    Ps. Ty mówiłaś że masz jeszcze nie wykorzystane prezenty z rejsu z prezentami . . . Tam jest jeden prezent co daje Ci 20% procent więcej sprzedaży przez 3 dni . . . To mogłabyś to wykorzystać :D Ja chyba tak zrobie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niestety nie mam jeszcze odblokowanego tego prezentu bo mam 189 wejść ;p
    a ty robiłaś sb ostatnio konto premium że masz Svety??

    OdpowiedzUsuń
  4. nie po prostu tak szybo mi lvl weszły że do 29 bede mieć Svety :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ty tak szybko przeszłaś lvl??:p
    To ile ty dni jesteś na mondozoo??:p

    OdpowiedzUsuń
  6. wow 4 dni jesteś na mz i masz juz 13 poziom :D ja to w 4 dni przechodziłam na 8 poziom xdeee

    OdpowiedzUsuń
  7. no bo w 8 lvl pomogło mi konto na MondoVeto i na 12 lvl :D

    OdpowiedzUsuń