czwartek, 25 marca 2010

13 poziom

Hej Nie wiem czy pisałam ale mam 13 poziom :D. Żeby przejść na następny poziom muszę mieć 2.000 zwiedzających w jeden dzień co nie jest takie łatwe :p Na razie nie kupuje reklam bo to nic prawie nie daje jak jest słaba pogoda więc czekam na 28 marca bo wtedy ma świecić słonko bd cieplutko zapełnię sb sklepy na maxa kupię najlepszą reklamę i mam nadzieje że to coś da :D
Na razie kupuje sb klatki bo jak bd miała już 14 poziom to żeby przejść na kolejny trzeba mieć 60 zwierząt (ja mam 58) i 20 klatek :o :p ja posiadam w tej chwili tylko 11 :p. Nudzę się więc postanowiłam że po licytuję się troszeczkę o rudziki zwyczajne chociaż wiem że i tak ich nie wylicytuje bo mam niestety tylko 4.000 LOL :p
Ps. postaram się robić więcej notek :) Napiszcie jakie byście jeszcze chcieli tu notki :D Jak chcecie mogę dodać posta z poziomami i rejsem prezentów :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz