sobota, 27 marca 2010

Moje medale

Postanowiłam że dzisiaj pokaże wam moje medale i je napisze za co je dostałam :)
Dzisiaj dostałam Nowy co widać na Screenie :Mam ich siedem wszystkie brązowe :P

Pierwszy medal:
Najatrakcyjniejsze Zoo. Ten medal dostaniemy gdy nasze zoo odwiedzi 1.000 zwiedzających w jeden dzień :D

Drugi medal:
Doskonałość Architektoniczna. Ten jest przyznawany w zależności od estetyki i poziomu twoich budynków.

Trzeci medal (nowy) :
Bezpieczeństwo. Ten medal dostaniemy gdy w jeden dzień bd mieć 1.000 zwiedzających oraz wysoki poziom bezpieczeństwa.

Czwarty medal:
Zdrowotność. Ten medal dostaniemy gdy w jeden dzień bd mieć 1.000 zwiedzających oraz wysoki poziom zdrowotności.

Piąty medal:
Narodziny. Ten medal dostaniecie gdy w twoim zoo narodzin razem zsumowanych bd 2

Szósty medal:
Dobrostan Zwierząt. Ten medal dostaniesz gdy 25 zwierząt tego dnia bd miało doskonały poziom dobrostanu.

Siódmy medal:
Kiepski menadżer. Ten medal dostaniemy gdy w jeden dzień bd mieć 1.000 zwiedzających oraz niski poziom zdrowotności i bezpieczeństwa twoich zwierząt.

To na tyle na razie nie mam więcej medali ale mam nadzieję że to się szybko zmieni :)
A wy jakie macie medale??

4 komentarze:

  1. Ja mam 3 medale a dostałam dziś dwa
    jeden za 25 zwierząt w twoim zoo z doskonałym poziomem dobrostanu i ten medal jest przyznawany w zależności od estetyki i poziomu twoich budynków a starszy to opieka nad zwierzętami 20 zwierząt w twoim zoo nie jest chore . . .
    Mam pytanie jak się licytować o jakieś zwierze ???

    OdpowiedzUsuń
  2. to proste wchodzisz do jakiejś klatki(nie w każdej można licytować zwierzę) klikasz ,,zakup zwierząt'' i w tedy masz napis ,,Licytacje'',na górze po prawej stronie pisze ,,pokaż/ukryj'' kliknij na to i masz :D
    w mini farmie są to klatki ,, bajoro kaczek'' strefa specjalna ,,mini-ferma'' i czasem w normalnych klatkach można licytować renifery :)

    OdpowiedzUsuń