poniedziałek, 1 marca 2010

Mam szczęście :D

Od razu jak wróciłam ze szkoły weszłam na mondozoo a tu............to :D :
I spójrzcie na liczbę serc :D Posiadam teraz 4 bo mam 11 poziom i Svety :D

Jestem prze szczęśliwa :D
Zacznijmy od tego że dostałam nowe zwierzę do strefy specjalnej :
jak wiecie za tanie one tez nie są kosztują od 1,5 mln do 2,5 mln
Dostałam od Svetów 20 tys LOL czyli mam już 41.508.60 LOL (zbieram na strefę) + jeszcze trochę za konkursy.

Dzisiaj szczęście mi dopisało :)
Ps. dzisiaj sprzedałam 908 biletów trochę słabo jak na reklamę za 4.500.00 LOL :p

5 komentarzy:

  1. Ten ptaszek jest świetny : * Ja mam 3 puchacze samce (1 się rozchorował :( ) i 1 szopa też samca.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja niestety nie mam takiego szczęścia jak ty , dostaje co chwilę taką wiadomość: Twój sklep zoologiczny jest pełen!!! Masz zbyt dużo zwierząt domowych i twój sklep zoologiczny nie ma już miejsca dla nich. Zobacz sklep zoologiczny. :P Ale nie chce mi się tego usuwać. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. wow też bym chciała tyle mieć :D a tak dokładnie to ile ich tam masz?? :p

    OdpowiedzUsuń
  4. aktualny zapas: 2228 :P Trochę się narodziło. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. to fajnie masz ja mam 108 :p

    OdpowiedzUsuń