sobota, 27 marca 2010

Medale veto

Parę dni temu pisałam że wystąpią zmiany na mondozoo gdyż zostanie połączone z mondoveto pojawiła się nowa zmiana a mianowicie medale veto co prawda jeszcze nie napisali wymagań ani nazw ale medale już się pojawiły:Może to dobrze że wprowadzają te zmiany może bd więcej zmian na temat poziomów może bd łatwiej a może trudniej................mnie osobiście nie podoba się te pomysł żeby połączyć ze sb te dwie strony no ale jakoś to przeżyje :p może bd lepiej........
a wy co o tym myślicie??
Ps. Bardzo dziękuje tusia37914 za to że zagląda regularnie na mojego bloga do tego go czyta i uwaga...jeszcze komentuje :* Dziękuje Ci :* i innym również dziękuje zachęcam do komentowania postów i zadawania pytań na pewno wszystkim odpowiem :)
Dziękuje jeszcze raz :*

4 komentarze:

  1. hehe nie ma za co :D
    a moim zdaniem to lepiej że się połączą bo dzięki temu przy 8 lvl nie musiałam czekać 2 lub 3 dni na to aby moje zoo odwiedziło 2000 osób tylko weszłam na mondoveto ,5 minut pouczyłam się informacji o psach i w mondozoo mogłam przejść na następny lvl :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń