środa, 24 lutego 2010

Svety

Dzisiaj wchodzę i dostałam dwie wiadomości jedną od Swetów :

25.02.2010

Gratulacje!!!
Magia roztaczana przez wróżki Svety dotarła dzisiaj do twojego wspaniałego zoo...
Rzadkie i cenne zwierzę postanowiło więc zamieszkać u ciebie (Strefa specjalna- Mini-Ferma).
Chodzi o to zwierzę: Szop pracz, płci żeńskiej. Zobacz klatkę
Jest to zwierzę bardzo powszechne ale i tak się cieszę bo jest to zwierzę strefy specjalnej Mini-Fermy i na licytacjach kosztuje od 1,5 ml do nawet 4 ml :O xdeee

A to druga wiadomość :

25.02.2010
Panika w twoim zoo!!!
Właśnie się dowiedziałeś, że inspektor Stowarzyszenia Zoo Świata jest teraz w twoim zoo i kontroluje jego wygląd, jakość, warunki życia zwierząt... po prostu wszystko.
Twoi pracownicy starają się jak mogą, by przedstawić z jak najlepszej strony wszystkie zwierzęta.
Pamiętaj, żeby jutro przeglądnąć pocztę, jest wielce prawdopodobne, że dostaniesz raport od stowarzyszenia.


Ciekawe czy jutro go dostane :D


Ps. Dzisiaj sprzedało mi się tylko 579 biletów także na tym poziomie posiedze jeszcze trzy dni :p

4 komentarze:

  1. Ja nawet nie wiedziałam, że w Mini Farmie jest strefa specjalna! Dopiero się dowiedziałam xd a jestem na mondozoo od 3 miesięcy!

    OdpowiedzUsuń
  2. To widzę, że mój blog się do czegoś przydał xdee . Teraz już wiesz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ps. w każdej strefie znajduję się strefa specjalna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam 2 szopy pracze tylko , że płci męskiej :( nie rozmnożą się. :(

    OdpowiedzUsuń