piątek, 26 lutego 2010

Juppi :D

Dzisiaj wchodzę na moją skrzynkę a tam znów dwie wiadomości :D :

26.02.2010
Gratulacje, zwierzęta mają młode w twoim zoo !
Liczba zwierząt domowych : 54. Zobacz sklep zoologiczny

Super :D


26.02.2010
Ale nowina!
Właśnie się dowiedziałeś, że kapituła Stowarzyszenia Zoo Świata pozostaje pod głębokim wrażeniem tego, co przeczytała w raporcie swojego inspektora.
Po entuzjastycznym przyjęciu przez kapitułę Stowarzyszenie ogłosiło, że twoje zoo bylo jednym z najlepszych, jakie pojawiło się ostatnimi czasy.
Z tego tytułu przyznano ci wyjątkową subwencję w wysokości 75000 LOL, które mają ci pomóc w dalszym szybkim rozwoju.



Normalnie ich kocham xdeee. Za tą kasę kupię sb mini-trasę bo wiem że bd mi potrzebna niedługo :D a resztę zostawię sb bo chcę zbierac na Afrykańską Sawannę :D


Ale ze zwiedzającymi słabo mi idzie bo dzisiaj miałam jeszcze mniej a mianowicie tylko 424 :(

2 komentarze:

  1. dziękuję :*
    Mam nadzieję, że jakimś cudem uzbieram szybko 112 tys LOL żebym miała na drugą strefę :D

    OdpowiedzUsuń