środa, 24 lutego 2010

Nowy początek :)

Dostałam nauczkę już nigdy więcej nie bd sprzedawać zwierząt do Czarnego Rynku.
Ciesze się bo byłam pewna że wyzeruje mi się mój rejs prezentów i chmurki, ale jest dobrze jedne co mi zabrało to medale. No i inne rzeczy takie jak poziom zoo itp. a i jeszcze tą okroooooopną reputacje w WAF :D
Bd dobrze :D

Edit: Właśnie kupiłam sb pełno zwierząt a mianowicie 15 bo tyle się dało kupić najwięcej. Mam nadzieję, że jutro bd miała dużo zwiedzających i uporam się z tym w dwa dni :D

2 komentarze:

  1. Dobrze , że wszystko się skończyło pomyślnie. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. innego wyjścia nie miałam oprócz resetowania konta jeszcze wchodziła taka opcja, że czekam aż mi się zwierzęta urodzą i sprzedam je do WAF ale prędzej by mi zdechły bo miałam tylko 3 pary zwierząt i do tego zmarnowałabym swój czas :p więc tak wyszło :P

    OdpowiedzUsuń