poniedziałek, 17 maja 2010

nudy....

nie mam co robić ..........ostatnio miałam dodać notkę ale zapomniałam hasła......;p już myślałam że blog przepał ale na szczęście sb przypomniałam hasło ;p więc tak.....
kilka dni temu byłam tak blisko żeby przejść na poziom 20..........
muszę mieć:
- 100 słoików wyprodukowanych
- 100 słoików sprzedanych
Jednego dnia........często jest tak że jeżeli mam to pierwsze to drugiego nie mam i tak na zmianę ale kilka dni temu prawie by mi się udało
miałam ponad 100 słoików wyprodukowanych (pierwsze zaliczone) i 99 słoików sprzedanych.....;( masakra po prostu jakaś ;/ jeden słoik dzielił mnie od tego czy przejdę na 20 poziom .......było tak blisko........;(
Teraz kiedy tylko jest deszczowy dzień zamawiam sb reklamę i cenę biletu ustawiam na 1 LOL oczywiście dodaje też serduszka do ,,miodziarni'' i do parkingu , mam 199 m więc czekam na 1m i wtedy wykorzystam sb prezent za 200m czyli 20% więcej sprzedaży przez 3 dni . mam nadzieję że to mi pomoże :D

więc proszę ten jeden metr :D

http://patolcia.mondozoo.blogspot.com

1 komentarz:

  1. ile masz teraz rejsu? bo ja mam taki program co wchodzi na dany link tyle ile razy chce :D
    to ile masz teraz? ja mam teraz 413 m :D
    mam taki sam problem jak ty kiedyś , muszę mieć 5 narodziny w jednym dniu :(

    OdpowiedzUsuń